De mii de ani nimeni nu stie unde se afla izvorul secret. Locul neatins de om care ascunde apa vie din inima Bucovinei

Spoturile AQUA pot fi difuzate | Business24.ro Citeste intreg articolul

Consiliul National al Audiovizualului a admis redifuzarea pe posturile de televiziune a celor doua spoturi Aqua Carpatica, dar cu mici modificari.

Grapefruit made AQUA Carpatica website | AdHugger.net Citeste intreg articolul

The visual concept started from the idea that water’s purity, both as a substance and as source. Through the navigation way on the website, animations and graphical elements used, we wanted to offer users a captivating experience, that will transmit, besides content’s clear messages, the values of Aqua Carpatica brand at sensorial level: purity, quality, health.

AQUA Carpatica -diamantul din Carpati | Smark.ro Citeste intreg articolul

Natura face ceva excelent in Carpati. Din muntii Carpatilor natura face un miracol, un diamant, sunt cuvintele lui Jean Valvis (Presedinte, AQUA Carpatica) in legatura cu brandul sau, AQUA Carpatica. De curand, Jean Valvis a demarat o campanie menita sa schimbe Legea Apei din Romania, care permite o limita maxima admisa pentru nitrati de 50 mg/l, pe cand in cazul bebelusilor si copiilor, pediatrii recomanda cel mult 10 mg/l, iar in randurile urmatoare ne povesteste despre acest demers.

Lansarea campaniei Legea Apei | PRWave.ro Citeste intreg articolul

“Intoarcerea la puritate”, prin apelul la vot pentru schimbarea Legii Apei (schimbarea cadrului legislativ ce reglementează piaţa apelor minerale), este prima campanie de responsabilitatea socială semnata de către Aqua Carpatica şi Cohn&Jansen JWT

AQUA Carpatica Forte - Blogul Reclame TV Citeste intreg articolul

"La un an de la lansarea pe piata romaneasca, Valvis Holding imbogateste portofoliul Aqua Carpatica cu un nou produs: Aqua Carpatica Forte, o varianta mult mai acidulata a apei carbogazoase cu acelasi nume, si bineinteles 0 mg/l"

Razboiul apelor minerale | Money.ro Citeste intreg articolul

Apariţia brandului Aqua Carpatica sub sloganul „cea mai pură apă minerală din lume“ a încins la maxim spiritele pe piaţa locală a apelor îmbuteliate. Contestaţiile şi ameninţările cu tribunalul se ţin lanţ. Găselniţă de marketing sau pretext de război în toată regula?

AQUA Carpatica vizeaza o cota de piata de 10% Citeste intreg articolul

Carpathians Springs SA, companie membra a Valvis Holding, controlat de omul de afaceri Jean Valvis, a lansat pe piata apa minerala Aqua Carpatica.
Compania a investit 12,5 milioane de euro in cele mai noi tehnologii de captare si imbuteliere aflate in unitatea de producţie situata la 20 km de Vatra Dornei, in comuna Panaci. Unitatea de producţie cuprinde 2 izvoare separate –izvorul de apa minerala natural carbogazoasa, F2 - Paltinis si izvorul de apa minerala naturala (plata), Izvor Bajenaru. Capacitate anuala este de 92 milioane de litri, iar numarul de angajaţi care lucreaza aici este de aproximativ 100 de persoane.

Ziarul Financiar - Fabrica AQUA Carpatica Citeste intreg articolul

Aqua Carpatica, cel mai nou business al omului de afaceri elveţian de origine elenă Jean Valvis, cel care a creat brandurile Dorna şi LaDorna Lactate aflate acum în portofoliul unor multi­naţionale, va aduce în luna septembrie pe piaţa apelor minerale un competitor nou pentru Dorna.

La opt ani după vânzarea apelor Dorna, Poiana Negri şi Izvorul Alb către compania grecească Coca-Cola Hellenic, Valvis revine cu un pariu nou în industria apelor minerale: un brand premium, Aqua Carpatica, pe care vrea să-l ducă şi la export.

"Fabrica Aqua Carpatica are deja o linie funcţională pe care se testează produse, iar inaugurarea oficială va avea loc în septembrie", au declarat repre­zentanţii Primăriei comunei Panaci din judeţul Suceava. Reprezentanţii Aqua Carpatica nu au oferit informaţii pe acest subiect.
Unitatea de producţie va avea două linii de îmbuteliere în momentul inau­gurării, una pentru PET, iar cealaltă pentru ambalaje din sticlă, potrivit datelor furnizate anterior de companie. Investiţia în acest greenfield este estimată la aproape 10 mil. euro.
În momentul în care a anunţat pro­iectul de lansare a Aqua Carpatica, în urmă cu aproximativ un an, Valvis a pre­cizat că planifică investiţii de circa 12 mil. euro în construirea fabricii, crearea brandului şi promovarea acestuia în primul an de la lansare.
Aceasta este a doua mare provocare a lui Valvis din industria apelor minerale: în 1994 el a pus pe picioare compania Dorna Apemin, vândută după opt ani îmbu­teliatorului grec Coca-Cola Hellenic pentru 39 mil. euro - o tranzacţie cu o valoare record la acea dată. Brandurile din portofoliul Dorna Apemin generează în prezent producătorului Coca-Cola afaceri estimate la peste 100 mil. euro.

Design: The Perfect Bottle | Blogul lui Manafu Citeste intreg articolul

Am dat si pe Twitter acum cateva zile, dar mi-am zis ca e o idee mult prea buna sa nu o pun si pe blog.
Jean Valvis, omul din spatele brandului Dorna, cauta sa lanseze un nou brand de apa minerala, Aqua Carpatica.
Partea frumoasa in aceasta noua lansare este data o data de pozitionarea drept cea mai pura apa din lume (0g de nitrati si nitriti) si apoi de concursul international lansat recent: se cauta “The perfect shape for the perfect water”.

 

Au fost deja invitate toate agentiile mari de design (Interbrand, Brand Union, Future Brand, Wolf Ollins, Saffron, Landor etc), iar campania de comunicare include machete in Design Week si Creative Review precum si bannere pe BrandRepublic.com, LovelyPackage.com, id-mag.com, Core77.com si packagingeurope.com. Asadar avem o campanie internationala pentru un brand local.